Profesní rozvoj učitelů pohledem ředitelů mateřských škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Profesní rozvoj učitelů pohledem ředitelů mateřských škol |
Autor: |
Adamicová, Barbora
|
Vedoucí: |
Petrů Puhrová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je teoreticko-empirického charakteru a zabývá se profesním rozvojem učitelů v mateřské škole. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky o profesionalizaci učitelů v předškolním vzdělávání, profesním rozvoji a rozvoji profesních dovedností. Dále teoretická část shrnuje možnosti profesního rozvoje učitelů mateřských škol. Praktická část má empirický charakter, jejímž hlavním cílem je zjistit, jak ředitelé mateřských škol podporují profesní rozvoj učitelů. Výzkumné šetření je realizováno prostřednictvím dotazníku pro ředitele mateřských škol. Zpracováním dat z výzkumu byly zjištěny oblasti, kterými ředitelé nejčastěji podporují profesní rozvoj učitelů, z nichž vyplývá, že nejvíce zastoupenou oblastí rozvoje je další vzdělávání pedagogických pracovníků, uplatňování uvádějících učitelů, hospitační činnost nebo sebereflexe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52729
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Předškolní pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet