Přínosy badatelsky orientované výuky v mateřské škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Přínosy badatelsky orientované výuky v mateřské škole |
Autor: |
Škovronová, Martina
|
Vedoucí: |
Najvar, Petr
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá přínosy badatelsky orientované výuky v mateřské škole. Cílem práce je zjistit, jaké mohou být přínosy badatelsky orientované výuky v prostředí mateřské školy. Výzkum se zaměřuje na děti ve věku 3-6 let v mateřské škole, kde se realizovala badatelsky orientovaná výuka. V rámci práce jsou zjišťovány názory učitelky a samotných dětí na tuto výuku. Autorka využila metodu zúčastněného pozorování a strukturovaného rozhovoru. V práci jsou také navrženy doporučení pro další rozvoj badatelsky orientované výuky v mateřské škole. Tato práce přináší nové poznatky o významu badatelsky orientované výuky pro rozvoj dětí a může být inspirací pro další výzkum v této oblasti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52750
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Předškolní pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet