Využití metody Total Physical Response k rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití metody Total Physical Response k rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku |
Autor: |
Gregorová, Lenka
|
Vedoucí: |
Najvar, Petr
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má aplikační charakter a jejím cílem je vytvořit sadu aktivit využívající metodu Total Physical Response určenou k rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku. Práce zahrnuje teoretickou část týkající se metody Total Physical Response, anglického jazyka z hlediska raného osvojování v mateřské škole a popisu specifik dítěte předškolního věku. Praktická část obsahuje zpracovanou sadu aktivit, která byla aplikována ve vybrané mateřské škole s dětmi předškolního věku. Následuje evaluace sady aktivit a vypracované doporučení pro praxi mateřských škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52786
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet