Vnímání brandu ÚMK mezi stávajícími mezinárodními studenty
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání brandu ÚMK mezi stávajícími mezinárodními studenty |
Autor: |
Bochníčková, Dominika
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku brandu a jeho vnímání, konkrétně však na vnímání značky ÚMK mezi stávajícími mezinárodními studenty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a nastíněny klíčové studie, které s problematikou souvisí. Jedná se o okruhy jako je brand, branding, prvky značky, firemní identita, positioning, hodnota značky, emoce či lovebrand a teorie lásky. Cílem výzkumu poté bylo zjistit, jak je brand ÚMK vnímán mezi mezinárodními studenty magisterského programu Marketing Communications. Výzkum měl také nabídnout hlubší vhled do toho, jakým způsobem jsou zapojováni do běžného dění na škole a s jakými problémy se během svého studia potýkají. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52818
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet