Vnímání brandu ÚMK mezi stávajícími mezinárodními studenty

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání brandu ÚMK mezi stávajícími mezinárodními studenty

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání brandu ÚMK mezi stávajícími mezinárodními studenty
Autor: Bochníčková, Dominika
Vedoucí: Kazík, Martin
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku brandu a jeho vnímání, konkrétně však na vnímání značky ÚMK mezi stávajícími mezinárodními studenty Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a nastíněny klíčové studie, které s problematikou souvisí. Jedná se o okruhy jako je brand, branding, prvky značky, firemní identita, positioning, hodnota značky, emoce či lovebrand a teorie lásky. Cílem výzkumu poté bylo zjistit, jak je brand ÚMK vnímán mezi mezinárodními studenty magisterského programu Marketing Communications. Výzkum měl také nabídnout hlubší vhled do toho, jakým způsobem jsou zapojováni do běžného dění na škole a s jakými problémy se během svého studia potýkají.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52818
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bochníčková_2023_dp.pdf 1.388Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bochníčková_2023_op.doc 120.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bochníčková_2023_vp.doc 159.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet