Greenwashing v módním průmyslu z pohledu generace Z
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Greenwashing v módním průmyslu z pohledu generace Z |
Autor: |
Kowalczyková, Wiktoria
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má za cíl zjistit, jak mladí lidé generace Z vnímají a reagují na problematiku týkající se greenwashingu v módním průmyslu. Teoretická část vysvětluje pojmy spojené s tématem práce, jako jsou: módní průmysl, životní prostředí, udržitelnost, greenwashing a samotné představení generace Z. Praktická část se zaměřuje na představení dvou odlišných fashion značek, které jsou později zmíněny v samotném výzkumu, a tj, v polostrukturovaných rozhovorech s 10 zástupci splňujícími podmínky blíže popsanými v metodice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52838
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet