Marketingový plán kreativní platformy The Placee
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingový plán kreativní platformy The Placee |
| Autor: |
Prokeš, Michal
|
| Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
|
Abstrakt:
|
Cílem celé práce je vytvořit marketingový plán na konkrétní podnik. Práce je rozdělena na teoretickou část, ve které je zahrnuta metodika práce, a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na marketingový plán a jeho složení. Následně je vysvětlena metodika, ze které vychází praktická část. V samotné praktické části je provedena situační analýza a Porterův model pěti sil. Tato část také obsahuje přístup k marketingové strategii na základě marketingového mixu 4P. Jednotlivá tvrzení jsou opřena o data získaná z dotazníkového a kvalitativního šetření. Poté jsou představena jednotlivá doporučení pro zakladatele platformy The Placee a celá práce je shrnuta v závěru. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52854
|
|
Datum:
|
2023-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet