Návrh obsahové strategie se zaměřením na copywriting pro vybraný e-shop
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh obsahové strategie se zaměřením na copywriting pro vybraný e-shop |
Autor: |
Cahlíková, Kristýna
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá obsahovým marketingem se zaměřením na copywriting, a to zejména v prostředí elektronických skate-shopů. V rámci teoretické části práce pojednává a základních teoretických východiscích spojených s obsahovým marketingem, copywritingem, ale také nákupním chováním či problematikou e-commerce. Součástí teoretické části je také metodika a stanovení cíle práce i výzkumné otázky. V praktické části je prováděn výzkum zaměřující se na zákazníky zmíněných typů internetových obchodů a jsou blíže zkoumány a specifikovány jejich důvody a preference pro uskutečnění nákupu, ale i názory na konkrétní e-shopové řešení. Projektová část následně čerpá poznatky z předchozích kapitol a vytváří návrh obsahové strategie pro e-shop Shotboardshop.cz |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52912
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet