Marketingové komunikace hotelového SPA společnosti Farris Bad

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace hotelového SPA společnosti Farris Bad

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace hotelového SPA společnosti Farris Bad
Autor: Sochůrek, Ondřej
Vedoucí: Gamalová, Kamila
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu v marketingové komunikaci vybrané společnosti v turistickém ruchu, kterou představuje hotelové SPA společnosti Farris Bad. Cílem teoretické části bylo vytvoření literární rešerše, která je zaměřena na marketingové komunikace v turistickém ruchu orientované na služby v regeneraci. Posléze byla definována teoretická východiska a metodika výzkumu pro zpracování praktické části. Hlavním cílem praktické části bakalářské práce bylo zanalyzovat současný stav marketingové komunikace hotelového SPA společnosti Farris Bad, na základě zvolených výzkumných metod a výzkumných otázek orientovaných na postoje zákazníků SPA. Poté zhodnotit výsledky a vytvořit návrhy doporučení, která pomohou společnosti Farris Bad zdokonalit komunikační mix a propagaci služeb Aufguss a Badstue.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52945
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sochůrek_2023_dp.pdf 2.293Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sochůrek_2023_op.doc 118Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sochůrek_2023_vp.doc 140.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet