Marketingové komunikace hotelového SPA společnosti Farris Bad
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace hotelového SPA společnosti Farris Bad |
Autor: |
Sochůrek, Ondřej
|
Vedoucí: |
Gamalová, Kamila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu v marketingové komunikaci vybrané společnosti v turistickém ruchu, kterou představuje hotelové SPA společnosti Farris Bad. Cílem teoretické části bylo vytvoření literární rešerše, která je zaměřena na marketingové komunikace v turistickém ruchu orientované na služby v regeneraci. Posléze byla definována teoretická východiska a metodika výzkumu pro zpracování praktické části. Hlavním cílem praktické části bakalářské práce bylo zanalyzovat současný stav marketingové komunikace hotelového SPA společnosti Farris Bad, na základě zvolených výzkumných metod a výzkumných otázek orientovaných na postoje zákazníků SPA. Poté zhodnotit výsledky a vytvořit návrhy doporučení, která pomohou společnosti Farris Bad zdokonalit komunikační mix a propagaci služeb Aufguss a Badstue. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52945
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet