Vnímání vizuálního smogu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání vizuálního smogu |
Autor: |
Recová, Alexandra
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá působením vizuálního smogu ve městě Šumperk na vybranou cílovou skupinu. Skupina A jsou respondenti, kteří znají město Šumperk. Skupina B jsou ti, kteří město neznají. Teoretická část obsahuje definici pojmu vizuální smog, kde všude se s ním setkáváme a v jaké podobě ho můžeme najít. Dále objasní jeho spojitost s marketingovou komunikací a možnostmi, jak zamezit jeho působení. K výzkumu byla využitá oční kamera. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52954
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet