Sebepojetí subjektivně odmítaných žáků základní školy třídním kolektivem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sebepojetí subjektivně odmítaných žáků základní školy třídním kolektivem |
Autor: |
Kinzlová, Zdenka
|
Vedoucí: |
Balvín, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se sebepojetím subjektivně odmítaných žáků základní školy třídním kolektivem. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké sebepojetí mají žáci, kteří se cítí být odmítáni třídním kolektivem a objasnit důvody, proč se tito žáci cítí být z třídního kolektivu vyčleněni. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu sebepojetí a jeho složek, popisuje faktory, které sebepojetí utvářejí, identitě dospívajícího dítěte, třídnímu kolektivu, vztahy s vrstevníky a rozvíjení osobnostních a sociálních dovedností žáků. V praktické části je popsán samotný výzkum, výzkumné cíle a výzkumné otázky, poté jsou interpretovány a analyzovány výsledky výzkumného šetření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52969
|
Datum:
|
2023-01-25 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet