Sebepojetí subjektivně odmítaných žáků základní školy třídním kolektivem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sebepojetí subjektivně odmítaných žáků základní školy třídním kolektivem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sebepojetí subjektivně odmítaných žáků základní školy třídním kolektivem
Autor: Kinzlová, Zdenka
Vedoucí: Balvín, Jaroslav
Abstrakt: Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se sebepojetím subjektivně odmítaných žáků základní školy třídním kolektivem. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké sebepojetí mají žáci, kteří se cítí být odmítáni třídním kolektivem a objasnit důvody, proč se tito žáci cítí být z třídního kolektivu vyčleněni. Teoretická část se věnuje vymezení pojmu sebepojetí a jeho složek, popisuje faktory, které sebepojetí utvářejí, identitě dospívajícího dítěte, třídnímu kolektivu, vztahy s vrstevníky a rozvíjení osobnostních a sociálních dovedností žáků. V praktické části je popsán samotný výzkum, výzkumné cíle a výzkumné otázky, poté jsou interpretovány a analyzovány výsledky výzkumného šetření.
URI: http://hdl.handle.net/10563/52969
Datum: 2023-01-25
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kinzlová_2023_dp.pdf 1.093Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kinzlová_2023_op.docx 16.15Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kinzlová_2023_vp.docx 18.80Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet