Optimalizace kategorické stránky sluchátek na e-shopu datart.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Optimalizace kategorické stránky sluchátek na e-shopu datart.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Optimalizace kategorické stránky sluchátek na e-shopu datart.cz
Autor: Hanke, Alice
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá uživatelským testováním kategorické stránky sluchátek e-shopu datart.cz. Důležitou částí je zpracování teoretického základu práce, který definuje základní pojmy a přibližuje čtenáři pohled na spotřebitele a vlivy, které jej ovlivňují a nákupní rozhodovací proces. Práce dále přibližuje problematiku e-commerce a segmentu sluchátek na českém trhu. Problematiku uzavírá představení UX a UI v e-commerce prostředí. Následující metodická část popisuje realizovaný výzkum. Hlavním cílem práce je zjistit, zda je stránka dostatečně optimalizována, aby co nejlépe vyhovovala preferencím zákazníků při výběru nových sluchátek a následně navrhnout konkrétní zlepšení, která by mohla přispět k lepšímu user experience.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53010
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hanke_2023_dp.pdf 4.160Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hanke_2023_op.doc 130Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hanke_2023_vp.doc 95.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet