Optimalizace kategorické stránky sluchátek na e-shopu datart.cz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Optimalizace kategorické stránky sluchátek na e-shopu datart.cz |
Autor: |
Hanke, Alice
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá uživatelským testováním kategorické stránky sluchátek e-shopu datart.cz. Důležitou částí je zpracování teoretického základu práce, který definuje základní pojmy a přibližuje čtenáři pohled na spotřebitele a vlivy, které jej ovlivňují a nákupní rozhodovací proces. Práce dále přibližuje problematiku e-commerce a segmentu sluchátek na českém trhu. Problematiku uzavírá představení UX a UI v e-commerce prostředí. Následující metodická část popisuje realizovaný výzkum. Hlavním cílem práce je zjistit, zda je stránka dostatečně optimalizována, aby co nejlépe vyhovovala preferencím zákazníků při výběru nových sluchátek a následně navrhnout konkrétní zlepšení, která by mohla přispět k lepšímu user experience. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53010
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet