Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Autor: Karvanová, Anežka
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá emocionálními apely v sociálních reklamách komunikujících problematiku domácího násilí. Jejím cílem je navrhnout 30sekundový televizní a online spot pro českou neziskovou organizaci ROSA - centrum pro ženy poskytující pomoc týraným ženám. Teoretická část vysvětluje pojmy, které souvisí s oblastí sociálního marketingu, sociální reklamy, reklamních apelů a specifikuje výzkum rozdělený do dvou fází. V praktické části je provedena obsahová analýza pěti sociálních reklam bojujících proti domácímu násilí. Na ni navazují individuální rozhovory, jejichž vyhodnocení přináší doporučení pro tvorbu spotů daného zaměření. Projektová část obsahuje návrh sociální reklamy určený k praktickému využití neziskovou organizací ROSA.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53014
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
karvanová_2023_dp.pdf 2.445Mb PDF Zobrazit/otevřít None
karvanová_2023_op.doc 205.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
karvanová_2023_vp.doc 144.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet