Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí |
Autor: |
Karvanová, Anežka
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá emocionálními apely v sociálních reklamách komunikujících problematiku domácího násilí. Jejím cílem je navrhnout 30sekundový televizní a online spot pro českou neziskovou organizaci ROSA - centrum pro ženy poskytující pomoc týraným ženám. Teoretická část vysvětluje pojmy, které souvisí s oblastí sociálního marketingu, sociální reklamy, reklamních apelů a specifikuje výzkum rozdělený do dvou fází. V praktické části je provedena obsahová analýza pěti sociálních reklam bojujících proti domácímu násilí. Na ni navazují individuální rozhovory, jejichž vyhodnocení přináší doporučení pro tvorbu spotů daného zaměření. Projektová část obsahuje návrh sociální reklamy určený k praktickému využití neziskovou organizací ROSA. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53014
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet