Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu |
Autor: |
Montag, Monika
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zaměřuje na téma emoční manipulace skrze apel na lítost. V teoretické části je popsána manipulace, její formy a pozice na spektru přesvědčování. Dále jsou rozebrány emoce a jejich využití v marketingu. V praktické části byl proveden kvalitativní i kvantitativní výzkum formou dotazníku a rozhovorů. Cílem bylo zjistit názory lidí na reklamy, které využívají apel na lítost / soucit. Poslední část práce se zaměřuje na konkrétní charitativní organizaci - Mary's Meals. Na základě potřeb této organizace bude navržena reklamní kampaň. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53019
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet