Optimalizace nákupní cesty zákazníka na e-shopu truscada.sk

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Optimalizace nákupní cesty zákazníka na e-shopu truscada.sk

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Optimalizace nákupní cesty zákazníka na e-shopu truscada.sk
Autor: Paull, Michal
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Témou tejto diplomovej práce je užívateľské testovanie webovej stránky www.truscada.sk s cieľom optimalizácie zákazníckej cesty. V teoretickej časti práce sú vysvetlené základné pojmy z oblasti online marketingu a niektorých jeho nástrojov, doplnené o poznatky z dizajnu webových stránok a elektronického obchodovania. V analytickej časti je vykonaná analýza dát zozbieraných z používateľského testovania webu. V projektovej časti sú poznatky využité k navrhnutiu optimalizácie webu a jeho častí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53022
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
paull_2023_dp.pdf 8.105Mb PDF Zobrazit/otevřít None
paull_2023_op.doc 117Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
paull_2023_vp.doc 96.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet