Optimalizace nákupní cesty zákazníka na e-shopu truscada.sk
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Optimalizace nákupní cesty zákazníka na e-shopu truscada.sk |
Autor: |
Paull, Michal
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Témou tejto diplomovej práce je užívateľské testovanie webovej stránky www.truscada.sk s cieľom optimalizácie zákazníckej cesty. V teoretickej časti práce sú vysvetlené základné pojmy z oblasti online marketingu a niektorých jeho nástrojov, doplnené o poznatky z dizajnu webových stránok a elektronického obchodovania. V analytickej časti je vykonaná analýza dát zozbieraných z používateľského testovania webu. V projektovej časti sú poznatky využité k navrhnutiu optimalizácie webu a jeho častí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53022
|
Datum:
|
2023-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet