Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu
Autor: Ondrášová, Sára
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá vlivem fotografie na rozhodování zákazníka na e-shopu. Zaměřuje se konkrétně na faktory ovlivňující percepci fotografie v kontextu s rozhodovacím procesem návštěvníka e-shopu. Teoretická část práce je naplněna informacemi z oblasti marketingu, spotřebního chování a reklamní fotografie. Praktická část práce zahrnuje provedení dvou výzkumů - dotazníkového šetření a individuálních rozhovorů se zákazníky či návštěvníky internetového obchodu společnosti Make Dreams. Projektová část je pak věnována vytvoření podkladu pro případné focení pro e-shop, tak aby fotografie odpovídaly preferencím zákazníků a motivovaly je k nákupu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53032
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ondrášová_2023_dp.pdf 3.996Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ondrášová_2023_op.doc 118.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ondrášová_2023_vp.doc 114.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet