Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Autor: Jurmanová, Pavlína
Vedoucí: Weberová, Dagmar
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vlivem internetu na nákupní chování generace alfa. Hlavním cílem práce je zjistit, jak se děti v online prostředí chovají, kdo a co je ovlivňuje. Diplomová práce je rozdělena na tři části. V teoretické části je představena online marketingová komunikace, její výhody, nevýhody a nástroje. Dále je vysvětlen pojem nákupní chování a psychologicko-sociální vývoj dětí se zaměřením na charakteristiku generace alfa. V praktické části jsou v rámci kvalitativního šetření vyhodnoceny polostrukturované rozhovory formou focus group u vytyčené cílové skupiny, které jsou následně doplněny o dotazníkové šetření. V projektové části je na základě vyhodnocení výzkumů navržena jako projekt webová microsita, která obsahuje návrhy a doporučení pro vzdělávací instituce a rodiče, a také manuál pro marketingové pracovníky a reklamní agentury.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53038
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jurmanová_2023_dp.zip 60.71Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
jurmanová_2023_op.doc 119.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jurmanová_2023_vp.pdf 199.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet