Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu
Autor: Jakubová, Veronika
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá zákaznickou loajalitou na průmyslových trzích. V teoretické části jsou popsány základní poznatky z odborné literatury o spokojenosti a věrnosti zákazníků, budování vztahů se zákazníky a specificích této oblasti v B2B. Praktická část se věnuje charakteristice a analýze komunikačních nástrojů, které využívá česká technologická firma při komunikaci se svými zákazníky. Kvantitativním dotazováním byla zjišťována spokojenost zákazníků této firmy. V praktické části jsou také analyzována sekundární data sledující faktory zákaznické spokojenosti a loajality v B2B. Na základě těchto zjištění jsou v projektové části navrženy úpravy komunikační strategie zaměřené na posilování věrnosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53100
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jakubová_2023_dp.pdf 1.846Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jakubová_2023_op.doc 233Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jakubová_2023_vp.doc 115Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet