Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě
Autor: Hubáčková, Alena
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti kategorie koření a kořenících směsí v maloobchodě, konkrétně na tradičním trhu. Teoretická část se věnuje vymezení a definování souvisejících pojmů retail marketingu a analýzy konkurence. Navazující praktická část je zaměřena na výzkum a hodnocení dat pomocí metody pozorování a polostrukturovaných rozhovorů. Pro komplexní pohled na konkurenceschopnost kategorie koření je součástí výzkumu i implementace Porterovy analýzy pěti sil. O poznatky získané z výzkumu se opírá projektová část práce, která obsahuje konkrétní návrhy projektů, které mají za cíl zdokonalení marketingové komunikace značky Vitana v kategorii koření a kořenících směsí. Projektová část je doplněna o nákladovost, časový harmonogram a nastínění rizik projektů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53103
Datum: 2023-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hubáčková_2023_dp.pdf 2.999Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hubáčková_2023_op.pdf 168.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
hubáčková_2023_vp.doc 146Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet