Reflektivní techniky v práci začínajících učitelů mateřských škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reflektivní techniky v práci začínajících učitelů mateřských škol |
Autor: |
Frydrychová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Pacholík, Viktor
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce teoreticko-empirického charakteru se zabývá reflektivními technikami v práci začínajících učitelů mateřských škol. Teoretická část vysvětluje pojmy, které souvisí s problematikou, jako jsou sebereflexe, reflektivní techniky a začínající učitel. V rámci výzkumu bylo uskutečněno dotazníkové šetření, do kterého byli zapojeni začínající učitelé mateřských škol. Cílem práce je popsat, jak začínající učitelé mateřských škol používají reflektivní techniky. V rámci dotazníkového šetření respondenti hodnotili přínosy reflexe práce učitele a její důležitost pro zlepšení vzdělávání v mateřských školách. Většina začínajících učitelů (80 %) provádí reflexi své práce pravidelně - každý týden, někteří i několikrát týdně, jelikož v ní vidí přínosy do další praxe. Nejčastěji používanou reflektivní technikou začínajícími učiteli je zpětná vazba ze strany dětí, nejméně častou pak hospitace ze strany vedení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53129
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet