Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek firmy Hamé
Autor: Jestřabíková, Jana
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu kojeneckých výživ Hamánek. Práce je rozdělena do tří částí - na teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu. Analytická část se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí podniku a portfolio analýzami. Dále je zde zpracován dotazník a zhodnocení současného stavu marketingové komunikace. Na základě získaných poznatků je v projektové části vypracován marketingový komunikační plán kojeneckých výživ Hamánek. Komunikační plán je podroben rizikové, nákladové a časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5318
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 8213


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jestřabíková_2008_dp.pdfZablokované 2.097Mb PDF
jestřabíková_2008_vp.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jestřabíková_2008_op.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet