Golf a jeho využitie v marketingových komunikáciách slovenských firem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Golf a jeho využitie v marketingových komunikáciách slovenských firem |
Autor: |
Krčmárová, Lea
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
V tejto bakalárskej práci ide o zhodnotenie posunu vnímania golfu od športu k jeho využi-tiu v marketingovej komunikácii. Práca ponúka analýzu fungovania golfových klubov na Slovensku a ich marketingového prístupu a zároveň skúma či je golf záležitosťou prestíže, alebo športom pre každého, ako aj či je možné ho využiť pre budovanie a upevňovanie komunikácie s obchodnými partnermi na B-to-B trhoch. Práca zahŕňa návrh adekvátneho komunikačného mixu pre vybraný golfový klub. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/531
|
Datum:
|
2006-08-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
2674
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet