Spolupráce učitele a asistenta pedagoga v prostředí mateřské školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Spolupráce učitele a asistenta pedagoga v prostředí mateřské školy |
Autor: |
Valentová, Tereza
|
Vedoucí: |
Deutscherová, Beáta
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem teoretické části práce je sumarizovat poznatky o spolupráci učitele a asistenta pedagoga v prostředí mateřské školy. Cílem autorky v teoretické části je definovat pojme učitel a asistent pedagoga, jejich povinnosti a profesní kompetence v mateřské škole, také definuje pojem spolupráce a dítě se speciálními vzdělávacími potřebami. Autorka se dále zaměřuje na zážitkový deník pro dítě se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem praktické části je sumarizovat poznatky o spolupráci učitele mateřské školy a asistenta pedagoga. Výzkumným nástrojem kvalitativního šetření je zvolen polostrukturovaný rozhovor s učiteli mateřských škol a asistenty pedagoga. Z výpovědí oslovených participantů byly vytvořeny tři významové kategorie - faktory ovlivňující spolupráci učitele mateřské školy a asistenta pedagoga a ukázková spolupráce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53219
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet