Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě |
Autor: |
Bumbálková, Andrea
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na sociální sítě a jejich využití pro marketingové účely ve firmě Egoé. Jako první se tato práce zabývá teoretickými poznatky z oblasti online marketingu a sociálních sítí, kde jsou uvedeny základní informace a způsob, jakým je lze využít v marketingu. Následuje praktická část, která využívá poznatky z teoretické části, a ty aplikuje na provedení analýzy současného stavu sociálních sítí ve vybrané firmě, stejně jako u zvolené konkurence. V této části jsou zároveň porovnány zjištěné výsledky z Instagramu, Facebooku a YouTube firmy Egoé a její konkurence. V práci nechybí ani SWOT analýza, která vychází ze zjištěných informací a je důležitá pro zhotovení návrhu samotného projektu. Poslední část práce je věnována návrhu projektu, který si klade za cíl zefektivnit využívání vybraných sociálních sítí ve firmě Egoé. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53358
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet