CRM v B2C
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
CRM v B2C |
Autor: |
Lisý, Adolf
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je zhodnotit vhodnost CRM jako manažerského přístupu pro řízení a budování vztahů se zákazníky a to na základě studia odborné literatury a případových studií implementacích CRM v ČR a zahraničí. Současně má marketingový výzkum zhodnotit vnímání vztahů mezi zákazníky a českými mobilními operátory a určit tak samotný dopad používání CRM na zákaznické vztahy v praxi. Z analýzy dat o zákaznických vztazích potom chci doporučit zlepšení a zásady pro efektivnější a zákaznicky orientovanou komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5339
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 12.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7508
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet