Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Vodného hradu s.r.o. pomocí nástrojů marketingového mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti Vodného hradu s.r.o. pomocí nástrojů marketingového mixu |
Autor: |
Vaculová, Nikola
|
Vedoucí: |
Vaculčíková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost a povědomí o Vodném hradu Hronsek prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Teoretická část zahrnuje literární rešerši zabývající se problematikou, která souvisí se zaměřením práce. V rámci řešení byla použita analýza marketingového mixu, geografická analýza, SWOT analýza, Porterova analýza a řízený rozhovor. V práci bylo navrženo řešení spočívající v tvorbě flexibilního balíčku zaměřeného na firemní události, který bude zahrnut do stálé nabídky služeb Vodného hradu. Řešení obsahuje návrh propagačních aktivit, které vedou ke zvýšení povědomí o objektu. Volba balíčku cíleného na firemní události vyplynula z řízeného rozhovoru a analýzy současného marketingového mixu, přičemž ostatní analytické metody podpořily vhodnost jeho zavedení. Hlavním výsledkem této práce je formulace balíčku zahrnující nabídku služeb pro firemní eventy, o které byl dříve cílovou skupinou projeven zájem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53410
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podnikání ve službách cestovního ruchu |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet