Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Autor: Dobiášová, Monika
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato diplomová práce se zaměřuje na získání a rozšíření klientely hotelu využitím efektů WOM (Word of Mouth) a eWOM (electronic Word of Mouth). V teoretické části byly vysvětleny základní pojmy a definice týkající se marketingu služeb v cestovním ruchu, WOM a eWOM komunikace a analytických metod. V praktické části práce byla provedena analýza současné situace hotelu pomocí PESTLE a SWOT analýzy, Porterova modelu pěti sil a analýzy McKinsey 7S, na jejichž základě bylo zjištěno hlubší povědomí o jeho fungování, vnitřních a vnějších faktorech ovlivňujících jeho úspěšnost. Na základě získaných informací a provedených analýz byly navrženy takové služby a aktivity, které podporují efekt WOM skrze poskytování prvotřídní kvality, pocitu přidané hodnoty a vytváření zážitků. V závěrečné části byla provedena nákladová, časová a riziková analýza s cílem ověřit proveditelnost projektu. Výsledkem práce jsou konkrétní doporučení a opatření pro zvýšení počtu klientů hotelu pomocí efektů WOM a eWOM.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53591
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dobiášová_2023_dp.pdf 19.18Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dobiášová_2023_op.docx 49.37Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
dobiášová_2023_vp.pdf 632.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet