Projekt marketingové komunikace vybraného e-shopu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace vybraného e-shopu |
Autor: |
Brhelová, Nikola
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na zpracování projektu marketingové komunikace vybraného e-shopu. Práce je rozdělena do tří hlavních částí, přičemž první část pojednává o teoretických poznatcích zabývajících se marketingovou komunikací, jejím specifikám na průmyslovém trhu a situačním analýzám. Následuje praktická část, která se zaměřuje na představení vybraného e-shopu, analýzu jeho současného stavu a celkovou analýzu trhu přinášející rozbor vnitřního a vnějšího prostředí, ve kterém se vybraný e-shop pohybuje. Analýza trhu je provedena za pomoci Porterova modelu pěti konkurenčních sil, SLEPT analýzy a analýzy konkurence, jejichž výsledky jsou následně shrnuty do analýzy SWOT. Na základě zjištěných skutečností vycházejících z praktické části je vypracován projekt, jehož cílem je nejenom vytvoření povědomí o nově založeném e-shopu především na průmyslovém trhu, ale také oslovení potenciálních zákazníků. Celý projekt je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53599
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet