Projekt na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod
Autor: Hanáčková, Dominika
Vedoucí: Barešová, Petra
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod. Jejím hlavním cílem je vytvoření projektu, jehož obsahem jsou akční plány zaměřující se na zlepšení či rozšíření komunikačních prostředků obce. Diplomová práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část se za pomocí literární rešerše věnuje marketingovému mixu obce, komunikačnímu procesu, komunikačnímu mixu a v neposlední řadě i obci. Praktická část je zaměřena na charakteristiku obce Uherský Brod a na nynější marketingovou komunikaci v obci. Kvantitativní, kvalitativní šetření a SWOT analýza jsou podkladem pro závěrečný projekt, který se skládá ze čtyř akčních plánů. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53601
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hanáčková_2023_dp.pdf 4.793Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hanáčková_2023_op.docx 41.29Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hanáčková_2023_vp.docx 48.74Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet