Marketingové komunikace festivalu Jeden svět ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace festivalu Jeden svět ve Zlíně |
Autor: |
Charvát, Martin
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá otázkou, jak důležité jsou marketingové komunikace v neziskové organizaci a jaké jsou důsledky jejich absencí. Čtenáři nabízí možnost poznat, že marketingové komunikace jsou užitečným pomocníkem při organizaci filmového festi-valu. Teoretická část pojednává o marketingu v neziskovém sektoru a základních rysech marketingových komunikací. Praktická část poukazuje na specifika oblastí marketingo-vých komunikací filmového festivalu Jeden svět ve Zlíně a vyhodnocuje efektivitu jednot-livých částí komunikace festivalu. V závěru práce jsou nabídnuty návrhy a řešení problé-mových částí komunikace, včetně zkušeností a poznatků autora. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5361
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4803
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet