Marketingové komunikace festivalu Jeden svět ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace festivalu Jeden svět ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace festivalu Jeden svět ve Zlíně
Autor: Charvát, Martin
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá otázkou, jak důležité jsou marketingové komunikace v neziskové organizaci a jaké jsou důsledky jejich absencí. Čtenáři nabízí možnost poznat, že marketingové komunikace jsou užitečným pomocníkem při organizaci filmového festi-valu. Teoretická část pojednává o marketingu v neziskovém sektoru a základních rysech marketingových komunikací. Praktická část poukazuje na specifika oblastí marketingo-vých komunikací filmového festivalu Jeden svět ve Zlíně a vyhodnocuje efektivitu jednot-livých částí komunikace festivalu. V závěru práce jsou nabídnuty návrhy a řešení problé-mových částí komunikace, včetně zkušeností a poznatků autora.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5361
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4803


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
charvát_2008_bp.pdfZablokované 1.347Mb PDF
charvát_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
charvát_2008_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet