Jednotný vizuální styl firemní grafiky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Jednotný vizuální styl firemní grafiky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Jednotný vizuální styl firemní grafiky
Autor: Fojtková, Jana
Vedoucí: Sysala, Tomáš
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je upozornit na důležitost jednotné firemní grafiky a navrhnout ucelený koncept firemního designu. Teoretická část práce je zaměřena na obecný popis korporátní identity, je vysvětleno její rozdělení a to, jak se používá. Dále vysvětluje, jak přistupovat ke tvorbě firemního loga a k následné tvorbě grafického manuálu. Část práce se zaměřuje také na popis tvorby akcidenčních tiskovin, které může firma používat ke své prezentaci nebo propagaci. V praktické části práce je navrhnuto řešení, jak by ministerstva České republiky mohla docílit jednotného vizuálního stylu. Jsou zpracována dvě řešení, kdy v prvním řešení ministerstva používají sdílenou identitu a základ loga je pro všechna stejný a ve druhém řešení má každé ministerstvo logo své.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53649
Datum: 2022-12-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Studijní obor: Informační technologie v administrativě


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
fojtková_2023_dp.pdf 4.942Mb PDF Zobrazit/otevřít None
fojtková_2023_op.pdf 219.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
fojtková_2023_vp.pdf 139.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet