Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
Autor: |
Marášková, Natálie
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je sestavit projekt zaměřený na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V rámci teoretické části práce je provedena literární rešerše v oblasti marketingu služeb, marketingové komunikace, marketingového výzkumu a jsou popsány vybrané analytické metody. Praktická část této práce představuje vybranou společnost a je zaměřena na analýzu její stávající marketingové komunikace. K tomuto účelu je využito metod PEST a SWOT analýzy, dále kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také kvalitativního výzkumu, zejména osobní dotazování a interview s vedením společnosti i jejími klienty. Výstupy jsou následně použity ke zpracování projektu, jenž má za cíl zlepšit marketingovou komunikaci ve vybrané společnosti. Projekt je sestaven z několika akčních plánů a je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53704
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet