An Analysis of the Use of NFTs in the Marketing Strategies of Selected Czech Football Clubs

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

An Analysis of the Use of NFTs in the Marketing Strategies of Selected Czech Football Clubs

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: An Analysis of the Use of NFTs in the Marketing Strategies of Selected Czech Football Clubs
Autor: Drštička, David
Vedoucí: Dujka, Petr
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analyzovat využití nezaměnitelných tokenů (NFT) v zahraničních fotbalových klubech a následně analyzovat možnosti využití získaných poznatků v marketingových strategiích vybraných českých fotbalových klubů. Tato práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje základy blockchainové technologie a NFT, ukazuje různé využití NFT a popisuje marketingovou strategii a sportovní marketing. Praktická část se zaměřuje na analýzu využítí NFT v zahraničních fotbalových klubech a aplikování využití NFT ve vybraných českých fotbalových klubech. Dále jsou analyzovány současné marketingové strategie vybraných českých fotbalových klubů, aby bylo možné lépe pochopit souvislosti využívání NFT v nich.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53784
Datum: 2022-11-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
drštička_2023_dp.pdf 2.071Mb PDF Zobrazit/otevřít None
drštička_2023_op.doc 45.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
drštička_2023_vp.docx 19.91Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet