An Analysis of the Use of NFTs in the Marketing Strategies of Selected Czech Football Clubs
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
An Analysis of the Use of NFTs in the Marketing Strategies of Selected Czech Football Clubs |
Autor: |
Drštička, David
|
Vedoucí: |
Dujka, Petr
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat využití nezaměnitelných tokenů (NFT) v zahraničních fotbalových klubech a následně analyzovat možnosti využití získaných poznatků v marketingových strategiích vybraných českých fotbalových klubů. Tato práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje základy blockchainové technologie a NFT, ukazuje různé využití NFT a popisuje marketingovou strategii a sportovní marketing. Praktická část se zaměřuje na analýzu využítí NFT v zahraničních fotbalových klubech a aplikování využití NFT ve vybraných českých fotbalových klubech. Dále jsou analyzovány současné marketingové strategie vybraných českých fotbalových klubů, aby bylo možné lépe pochopit souvislosti využívání NFT v nich. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53784
|
Datum:
|
2022-11-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet