Tvorba business modelu dovozu solární panelů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba business modelu dovozu solární panelů |
Autor: |
Stolariková, Marcela
|
Vedoucí: |
Slinták, Karel
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit a zhodnotit návrh business modelu, který je zaměřen na založení podniku Sunen, s.r.o. Tento podnik bude dovážet solární panely od výrobců z Číny do skladů zákazníků v Česku. Díky osobnímu kontaktu se spolupracovníkem z Číny podnik dokáže zkrátit dobu výroby a dovozu solárních panelů. Celá práce vychází z teoretických poznatků, provedení PEST analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, SWOT analýzy, rozhovorů s odborníky a zástupci budoucích zákazníků. V projektové části je charakterizován celý podnik včetně jeho vize a cílů, business modelu Lean Canvas, marketingové strategie a plánu. V závěru je vytvořen finanční plán včetně návratnosti investice, predikce peněžních toků v následujících třech letech, zhodnocení celého návrhu a zmíněna jsou i rizika, která by mohla tento podnik ohrozit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53814
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet