Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikační strategie vybrané firmy |
Autor: |
Pelcová, Karolina
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je vytvořit návrhy doporučení na zlepšení marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor včetně ohledu na ochranu životního prostředí. Teoretická část bakalářské práce se orientuje na zpracování kritické literární rešerše v oblasti marketingové komunikační strategie a ekologického marketingu. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor. Součástí praktické části je i SWOT analýza firmy Sonnentor a vlastní dotazníkový výzkum. Na závěr práce jsou prezentované celkově 4 návrhy na doporučení zlepšení stávající marketingové komunikační strategie firmy Sonnentor. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54101
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet