Projekt stanovení strategie za účelem vstupu firmy MPL TRADING, s.r.o. na nové trhy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt stanovení strategie za účelem vstupu firmy MPL TRADING, s.r.o. na nové trhy |
Autor: |
Skřivánková, Petra
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Cílem mé diplomové práce je vytvoření strategie pro vstup společnosti MPL na nové trhy. První část práce, tedy teoretická vychází z poznatků získaných literárním průzkumem. Zde jsou definovány základní pojmy týkající se strategie a strategického myšlení. V praktické části se věnuji analýze současného postavení společnosti MPL na trhu. Na základě této analýzy se dále zabývám samotným projektem, kde je uveden finanční rozpočet, vyhodnocení efektivnosti projektu (čistá současná hodnota, doba návratnosti investic), průběh jednotlivých strategických činností vyjádřených pomocí programu WinQSB a riziková analýza. Výsledkem práce je závěrečné vyhodnocení projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5410
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 05.05.2010 |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
9134
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet