Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu |
Autor: |
Rytířová, Jana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Bakalářské práce je zaměřena na analýzu faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu. Cílem této práce je tyto faktory analyzovat prostřednictvím kvantitativního výzkumu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje literární rešerši na téma zákaznického chování při nákupu oblečení na internetu. V praktické části práce je vypracována analýza výsledků dotazníkového šetření. V závěru práce jsou vypracovány návrhy a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54196
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet