Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu |
Author: |
Rytířová, Jana
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Bakalářské práce je zaměřena na analýzu faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu. Cílem této práce je tyto faktory analyzovat prostřednictvím kvantitativního výzkumu. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje literární rešerši na téma zákaznického chování při nákupu oblečení na internetu. V praktické části práce je vypracována analýza výsledků dotazníkového šetření. V závěru práce jsou vypracovány návrhy a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54196
|
Date:
|
2023-02-10 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account