Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace a event marketing multikin Palace Cinemas
Autor: Lamlová, Petra
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Práce přináší analýzu konkurenčního prostředí na trhu multikin v České republice. Popisuje aktuální stav na trhu, představuje provozovatele multikin a především se zaměřuje na nejnavštěvovanější multikina v České republice společnosti Palace Cinemas. Cílem bakalářské práce je analýza marketingových komunikací multikin Palace Cinemas a obhajoba volby event marketingu jako hlavní formy komunikace s návštěvníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5422
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7507


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lamlová_2008_bp.pdf 521.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
lamlová_2008_vp.doc 61Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lamlová_2008_op.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet