Projekt strategie rozvoje firmy ČSAD Hodonín a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt strategie rozvoje firmy ČSAD Hodonín a.s. |
Autor: |
Luža, Martin
|
Vedoucí: |
Bartončík, Alois
|
Abstrakt:
|
Firma ČSAD Hodonín a. s - jako jiné původně dopravní firmy - zpočátku navázala na histo-rickou strukturu státních podniků ČSAD, jejichž vznik sahá až do roku 1949. Všechny v těch dobách fungující závody zajišťovaly různě specializovanou silniční nákladní dopravu a pře-pravu osob autobusy. Po roce 1990 byl závod privatizován a roku 1993 vznikla ČSAD Ho-donín a.s. Základní strategie představovala orientaci na komplexní logistické služby. Některé články logistického řetězce, jako doprava, skladování a celní služby, mohla společnost zajiš-ťovat ihned a další bylo třeba vytvořit nebo opatřit tak, aby nabídka služeb orientovaných na zákazníka byla co nejkomplexnější. Takto strukturovaná nabídka dokázala oslovit řadu čes-kých i zahraničních zákazníků. Mezi základní segmenty podnikání patří mezinárodní a vnitrostátní silniční nákladní doprava vlastními vozidly, vnitrostátní a mezinárodní zasilatelství v silniční nákladní dopravě, expresní přeprava kusových zásilek v systému TOPTRANS, poskytování celních služeb včet-ně INTRASTATu, operace se zbožím ve skladech (vše jako základní články logistického řetězce), dále pak osobní doprava, servisní činnost, čerpací stanice - prodej pohonných hmot (PHM). Společnost je považována za významného poskytovatele logistických služeb. Svědčí o tom například i přehled několika předních logistických poskytovatelů na českém trhu, mezi nimiž se nachází i ČSAD Hodonín a.s. Jsou to DHL, EXEL, C.S. Cargo, Schenker, HOPI, Jipocar, Tibbett & Britten a další. ČSAD Hodonín a.s. je spolehlivá procesně řízená společnost, která je v oblasti dopra-vy, logistiky a dalších činností konkurenceschopným partnerem v 3. tisíciletí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5443
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2015
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
Fx
8295
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet