Tvorba vizuální identity značky SPC (Spolek přátel cínu)
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba vizuální identity značky SPC (Spolek přátel cínu) |
Autor: |
Aouf, Alexander
|
Vedoucí: |
Skácel, Václav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na navržení vizuální identity pro značku Spolek přátel cínu. Cílem práce je experimentovat s různými aspekty jednotného vizuálního stylu, jako je webdesign, logo, plakáty, barvy, písmo, sociální sítě a prezentační techniky. Teoretická část práce se zabývá metodikou tvorby vizuální identity, rešerší značky SPC, cílovým trhem, analýzou estetiky, konkurencí a trendy v oblasti e-commerce. Praktická část práce pak popisuje samotný proces tvorby vizuální identity, zahrnující jednotlivé oblasti brandingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54473
|
Datum:
|
2022-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Digitální design |
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Digitální design |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet