[NEOBHÁJENO] Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM ve vybraném podniku |
Autor: |
Chudá, Daniela
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Cieľom diplomovej práce je získanie a rozšírenie klientely vo vybranej spoločnosti, ktorá podniká v oblasti cestovného ruchu, využitím efektov word-of-mouth a electronic word-ofmouth. Teoretická časť tejto práce obsahuje definície pojmov marketing, word-of-mouth a electronic word-of-mouth a popisuje trendy marketingovej komunikácie. Praktická časť diplomovej práce obsahuje analýzu vybraného podniku. V tejto práci boli použité analýzy, ktoré objasňujú súčasnú situáciu vybraného podniku, konkrétne analýzu konkurencie, analýzu PESTLE, Porterovu analýzu piatich konkurenčných síl a SWOT analýzu. Na základe získaných znalostí boli v projektovej časti vypracované návrhy, ktorých cieľom je vyvolanie efektu ústneho a elektronického šírenia pozitívnej reklamy a rozšírenie klientely vybranej spoločnosti. Projekt bol podrobený nákladovej, časovej a rizikovej analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54582
|
Datum:
|
2023-06-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet