Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka |
Autor: |
Makovská, Lucie
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na kombinaci rozšířené reality v marketingu a její dopad na nákupní chování spotřebitele, konkrétně na vliv IKEA aplikace a rozšířené reality na rozhodovací procesy lidí při nákupu nábytku. V teoretické části jsou kapitoly věnovány tématu rozšířené reality v různých odvětví, primárně v oblasti marketingu, a také nákupnímu chování spotřebitele. Cílem výzkumu poté bylo zjistit, jak může rozšířená realita ovlivňovat rozhodovací procesy lidí ve věku 25 až 35 let při nákupu nábytku v IKEA a jak velký rozdíl vnímá mezi fyzickým nákupem na pobočce a nákupem přes aplikaci. Výzkum měl také nabídnout hlubší vhled do toho, jak IKEA komunikuje a jestli by měla IKEA funkci rozšířené reality více propagovat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54695
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet