Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv rozšířené reality v IKEA aplikaci na nákupní chování zákazníka
Autor: Makovská, Lucie
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na kombinaci rozšířené reality v marketingu a její dopad na nákupní chování spotřebitele, konkrétně na vliv IKEA aplikace a rozšířené reality na rozhodovací procesy lidí při nákupu nábytku. V teoretické části jsou kapitoly věnovány tématu rozšířené reality v různých odvětví, primárně v oblasti marketingu, a také nákupnímu chování spotřebitele. Cílem výzkumu poté bylo zjistit, jak může rozšířená realita ovlivňovat rozhodovací procesy lidí ve věku 25 až 35 let při nákupu nábytku v IKEA a jak velký rozdíl vnímá mezi fyzickým nákupem na pobočce a nákupem přes aplikaci. Výzkum měl také nabídnout hlubší vhled do toho, jak IKEA komunikuje a jestli by měla IKEA funkci rozšířené reality více propagovat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54695
Datum: 2024-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
makovská_2024_dp.pdf 2.138Mb PDF Zobrazit/otevřít None
makovská_2024_op.docx 97.31Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
makovská_2024_vp.docx 86.16Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet