Marketingová komunikace prodejny Bennon
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace prodejny Bennon |
Autor: |
Kunorzová, Karolína
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix Prodejny & Bistra Bennon. Jejím cílem je zanalyzovat současnou marketingovou komunikaci, zhodnotit ji a zjistit, jaké nástroje propagačního mixu zajistily, že do prodejny přišli noví zákazníci. V teoretické části jsou definovány pojmy spjaté s tématem, praktická část se pak skládá z analýzy sekundárních dat a z kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření. Na základě výsledků jsou formulovány konkrétní doporučení pro zlepšení nedostatků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54717
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet