Programová nabídka a komunikace Znojemského historického vinobraní
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Programová nabídka a komunikace Znojemského historického vinobraní |
Autor: |
Musilová, Kristýna
|
Vedoucí: |
Kazík, Martin
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se věnuje programu a komunikaci festivalu Znojemské historické vinobraní. Práce je obsahově rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmy z oblasti festivalu, dramaturgie, publika, emocí, marketingového mixu a event marketingu. Tyto pojmy pomohou k porozumění praktické části. V praktické části je představen festival Znojemské historické vinobraní a následně jsou interpretovány výsledky z kvalitativního šetření. Na základě výzkumu byly zodpovězeny výzkumné otázky. Účelem práce je, aby mohla posloužit organizátorům Znojemského historického vinobraní k pochopení preferencí návštěvníka v programu, komunikaci a přinesla jim nové podněty, díky kterým můžou budovat kvalitnější a přínosnější program a komunikaci pro návštěvníky festivalu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54723
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet