Marketingová komunikace malotřídních základních škol
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace malotřídních základních škol |
Autor: |
Vansová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace základních malotřídních škol. Cílem práce je na základě teoretických poznatků, dat vycházejících ze situační analýzy a dotazníkových šetření sestavit příručku s doporučeními pro optimalizaci a zefektivnění marketingové komunikace a aktivit vybraných malotřídních základních škol, za účelem zvýšit povědomí a zájem o vzdělávání na těchto školách. Práce je rozdělena do tří částí, a to části teoretické, praktické a projektové. Teoretická část shrnuje poznatky o školství v ČR, obecná východiska marketingu a specifika marketingu škol. Praktická část zahrnuje situační analýzu vybraných malotřídních škol a kvantitativní výzkum provedený formou dotazníkových šetření. V projektové části je navržena příručka s doporučeními k marketingové komunikaci a aktivitám vybraných malotřídních škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54753
|
Datum:
|
2024-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet