Model spolupráce asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Model spolupráce asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Model spolupráce asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu
Autor: Lišková, Barbora
Vedoucí: Cejpek Blaštíková, Lucie
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá spoluprací asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu. Teoretická část předkládá poznatky o asistentovi pedagoga a o účastnících výchovně-vzdělávacího procesu ve spolupráci s asistentem pedagoga. Hlavním cílem praktické části je vytvořit model spolupráce asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu. Výzkumné šetření je kvalitativního charakteru. Pro získání dat byla použita metoda polostrukturovaného rozhovoru, jenž je v souladu s designem výzkumu, kterým je případová studie. Výzkumný soubor tvořili čtyři účastníci ze základní školy na vesnici ve Zlínském kraji, konkrétně asistentka pedagoga, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, třídní učitelka žáka a matka žáka. Výsledky výzkumného šetření odhalily specifika spolupráce asistentky pedagoga s těmito účastníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55143
Datum: 2024-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lišková_2024_dp.pdf 1.310Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lišková_2024_op.docx 17.52Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lišková_2024_vp.docx 19.16Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet