Model spolupráce asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu
Show full item record
No preview available
| 
Title: 
 | 
Model spolupráce asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu | 
| Author: | 
Lišková, Barbora
 | 
| Advisor: | 
Cejpek Blaštíková, Lucie
 | 
| 
Abstract:
 | 
Bakalářská práce se zabývá spoluprací asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu. Teoretická část předkládá poznatky o asistentovi pedagoga a o účastnících výchovně-vzdělávacího procesu ve spolupráci s asistentem pedagoga. Hlavním cílem praktické části je vytvořit model spolupráce asistenta pedagoga s účastníky výchovně-vzdělávacího procesu. Výzkumné šetření je kvalitativního charakteru. Pro získání dat byla použita metoda polostrukturovaného rozhovoru, jenž je v souladu s designem výzkumu, kterým je případová studie. Výzkumný soubor tvořili čtyři účastníci ze základní školy na vesnici ve Zlínském kraji, konkrétně asistentka pedagoga, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, třídní učitelka žáka a matka žáka. Výsledky výzkumného šetření odhalily specifika spolupráce asistentky pedagoga s těmito účastníky. | 
| 
URI:
 | 
http://hdl.handle.net/10563/55143
 | 
| 
Date:
 | 
2024-01-15 | 
| 
Availability:
 | 
Bez omezení | 
| 
Department:
 | 
Ústav pedagogických věd | 
| 
Discipline:
 | 
Sociální pedagogika | 
        	     
                
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
 
 
Search DSpace
Browse
- 
All of DSpace
 
- 
This Collection
 
 
My Account