Vizuální komunikace hudebního festivalu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vizuální komunikace hudebního festivalu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vizuální komunikace hudebního festivalu
Autor: Gežová, Kristýna
Vedoucí: Ondroušek, Václav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá světem vizuální komunikace hudebních festivalů. V teoretické části zkoumá základní pilíře vizuálních identit a brand systémů. Popisuje, jak se vnímání hudby v kontextu identit může propsat do samotné tvorby komunikačních výstupů. Na rešerši už vzniklých festivalů zkoumá, jak se tyto akce dnes vyvíjí a s jakými médií pracují. V praktické části se zabývá tvorbou dynamického brandu pro fiktivní festival s důrazem na žánr elektronické hudby. Cílem je vytvořit koncept konzistentní komunikace, která se projevuje nejen v online a off-line prostředí, ale také v projekcích na stage během akce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55214
Datum: 2023-11-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Digitální design
Studijní obor: Digitální design


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
gežová_2024_dp.pdf 5.913Mb PDF Zobrazit/otevřít None
gežová_2024_dp.pdf 0 bajtů PDF Zobrazit/otevřít None
gežová_2024_dp.pdf 0 bajtů PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet