Analýza spokojenosti zákazníků a způsobu komunikace ve skladu firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků a způsobu komunikace ve skladu firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o. |
Autor: |
Vaculíková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Mekyska, Petr
|
Abstrakt:
|
V mé bakalářské práci se zaměřuji na průzkum spokojenosti zákazníků, kteří nakupují v prodejním skladě firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o. Práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části vyjadřuji poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníky, jejich spokojenost a na marketingový výzkum. V analytické části již ře-ším konkrétní situace týkající se firmy, na kterou se výzkum vztahuje. Nejprve firmu charakterizuji, poté analyzuji zákazníky a zjistím, zda jsou s nákupem ve skladě spokojení. Na závěr navrhuji doporučení, která by mohla zajistit zvýšení hotovostního prodeje v prodejním skladě firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5525
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7415
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet