Analýza spokojenosti zákazníků a způsobu komunikace ve skladu firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků a způsobu komunikace ve skladu firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků a způsobu komunikace ve skladu firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o.
Author: Vaculíková, Zuzana
Advisor: Mekyska, Petr
Abstract: V mé bakalářské práci se zaměřuji na průzkum spokojenosti zákazníků, kteří nakupují v prodejním skladě firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o. Práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části vyjadřuji poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníky, jejich spokojenost a na marketingový výzkum. V analytické části již ře-ším konkrétní situace týkající se firmy, na kterou se výzkum vztahuje. Nejprve firmu charakterizuji, poté analyzuji zákazníky a zjistím, zda jsou s nákupem ve skladě spokojení. Na závěr navrhuji doporučení, která by mohla zajistit zvýšení hotovostního prodeje v prodejním skladě firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5525
Date: 2007-12-07
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 7415


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vaculíková_2008_bp.pdf 1.117Mb PDF View/Open
vaculíková_2008_vp.doc 42.5Kb Microsoft Word View/Open
vaculíková_2008_op.doc 42Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account