Analýza spokojenosti zákazníků a způsobu komunikace ve skladu firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza spokojenosti zákazníků a způsobu komunikace ve skladu firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o. |
Author: |
Vaculíková, Zuzana
|
Advisor: |
Mekyska, Petr
|
Abstract:
|
V mé bakalářské práci se zaměřuji na průzkum spokojenosti zákazníků, kteří nakupují v prodejním skladě firmy ŘEMPO VEGA, s.r.o. Práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části vyjadřuji poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníky, jejich spokojenost a na marketingový výzkum. V analytické části již ře-ším konkrétní situace týkající se firmy, na kterou se výzkum vztahuje. Nejprve firmu charakterizuji, poté analyzuji zákazníky a zjistím, zda jsou s nákupem ve skladě spokojení. Na závěr navrhuji doporučení, která by mohla zajistit zvýšení hotovostního prodeje v prodejním skladě firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5525
|
Date:
|
2007-12-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
7415
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account